معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رمز موفقیت نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف فرهنگ‌سازی مناسب و ایجاد زیرساخت‌ها در زمینه جلب مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سیدجواد محمودی در همایش راهوران محله که به همت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی و با حضور جمعی از کارکنان راهداری و نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار و امنیت شناخته می‌شود و این امر موجب ماندگاری فعالیت‌های این نیرو در اذهان عمومی است.

وی افزود: کارهای انجام گرفته توسط این نیرو در سال‌های مختلف از جمله اقدامات دشوار در کشور بوده که به دلیل انجام مأموریت‌های خاص تنها با دیده خدمت در تمام زمینه‌ها موفق بوده است.

محمودی همچنین اضافه کرد: خدمت بی‌منت در هر نهادی می‌تواند نشانگر اقتدار نظام باشد اما این امر در میان نیروهای نظامی و به ویژه نیروی انتظامی دارای بازخورد بهتر و مناسب‌تری است زیرا این نیرو ارتباط مستقیم با مردم و سایر نهادهای خدمت‌رسان دارد.

وی انجام وظایف خارج از حیطه مسئولیتی نیروهای انتظامی را نماد نظم ناجا عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در راس تمام فعالیت‌های خود توجه زیادی به مباحث فرهنگی داشته که همین امر موجب ایجاد نظم خاصی میان کارکنان آن شده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در بخشی از سخنان خود ابراز داشت: فرهنگ‌سازی تنها در سایه اقدامات عظیم مسئولان ارشد نیروی انتظامی ممکن بوده که در این مورد باید قدردان تدابیر مناسب فرماندهان این نیرو باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ارائه مباحث مختلف در قالب تعاریف فرهنگی یکی از دلایل موفقیت نیروی انتظامی بوده که این خود نشانگر دقت نظر و عملکرد مناسب این نیرو در مواجهه با خطرات و معضلات اجتماعی است.

محمودی در پایان بیان داشت: هم‌سویی مردم با قوانین و مقررات مختلف در سطح جامعه در شرایط مطلوبی قرار دارد و به همین دلیل آینده‌ای زیبا و دارای قوانین به‌روز برای جامعه اسلامی رقم خواهد خورد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.