رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: رسیدن به قله های افتخار با اجرای پروژه های عمرانی و با همراهی مسئولین و اتحاد در بین آنان امکان پذیر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام نصرا... پژمان‌فر در جلسه‌ای با محوریت مباحث شهرداری در اداره کل دیوان محاسبات خراسان رضوی پس از بازدید از پروژه‌های شهری، عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که در پیش‌رو داریم و اینکه نظام در رسیدن به قله اقتدار با مشکلات جدی‌تری از ناحیه دشمنان داخلی و خارجی مواجه است عبور از این جریانات و گذرگاه‌ها التزام و همراهی بیشتری را می‌طلبد.

پژمان‌فر با بیان اینکه بدون هماهنگی و همراهی بین دستگاه‌ها و قوای مختلف امکان رسیدن به اهداف بلندتر مقدور نخواهد بود، تصریح کرد: مشهد به واسطه وجود مضجع شریف علی‌بن موسی‌الرضا(ع) ماموریتی در اوج ماموریت‌های نظام دارد.

وی با اشاره به فراملی بودن شهر مشهد افزود: بسیاری از مردم جهان بدون اینکه به شهرهای دیگر کشور سفر کنند برای زیارت به شهر مشهد آمده که این نشان از فراملی بودن شهر مشهد دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه شهر مشهد نتوانسته در بخش‌های مختلف اعتبارات لازم را تحصیل کند، گفت: جمعیت استان خراسان رضوی 7.9 جمعیت کشور است اما بودجه رسمی که به این شهر تعلق گرفته 1.6 است که این بیانگر فاصله بین جمعیت شهر مشهد و بودجه اختصاص یافته می باشد.

پژمان فر تاکید کرد: یکی از اساسی‌ترین عواملی که نتوانستیم به نقطه اوج برسیم عدم همراهی، همدلی و تعامل بین دستگاه‌ها و همچنین پیگیری مطالبات در سطح ملی است که امید است بتوان در فضای جدی به حد مطلوب رسید.

وی همچنین در ادامه بر انجام اقدامات فرهنگی در مشهد تاکید کرد و افزود: کار شهرداری از نظر فرهنگی در مشهد جاری کردن روح و عطر دیانت در این شهر است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: مشهد با سایر شهرها به واسطه حضور ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) با شهرهای دیگر همچون شیراز و اصفهان متفاوت بوده و باید از نظر فرهنگی و پیوست‌هایی در این زمینه‌ها نیز متفاوت عمل کند..

وی با بیان اینکه مشهد در رشد خدمات خوب ظاهر بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر آنچه در مشهد ارائه می‌شود از المان‌ها گرفته تا همه موارد همان رویکردی را دنبال می‌کنند که در شیراز و سایر شهرها وجود دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین از نوع معماری‌هایی که در برخی از نقاط مشهد صورت می‌گیرد انتقاد کرد و گفت: ما بر معماری اسلامی بعد از انقلاب حرف‌ها داریم و آنچه که اکنون در سطح شهر و در دید همگان قرار دارد چیزی جز برگرفته از غربی ها نیست .

پژمان‌فر افزود :مشهد به عنوان نمونه ای از شهر مذهبی است مسئولین مربوطه باید در انتخاب نام برای مراکز تجاری بیشتر دقت عمل داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.