مجتمع گردشگری سرزمین سبز با 14هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‏ گذاری بخش بخش خصوصی در شهر صدرا شیراز به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: این مجتمع در سال 82 جانمایی و پس از سه سال مطالعات دقیق از سوی مهندسان و متخصصان، در سال 87 همزمان با سفر مقام معظم رهبری کلنگ‏زنی شد.
فریدون فعالی احداث آبنماهای خاص همگون با طبیعت و آسانسور پانوراما (نمادار) را از مهمترین ویژگی های این مجتمع دانست و گفت مجتمع سرزمین سبز شامل 3 فاز است که در فاز نخست آن، مرکز همایش‏ها، مرکز آب‌درمانی، گالری هنری، آب‌نما، کافی شاپ، شهربازی و 35 هکتار فضای سبز قرار دارد.
فریدون فعالی گفت: برای افزایش حضور گردشگران در فارس لازم است زیرساخت‌ها و امکانات لازم فراهم شود و بر همین اساس 48 پروژه اقامتی با ظرفیت 7 هزار تخت و 55 پروژه پذیرایی، تفریحی، گردشگری و ...در استان فارس در دست ساخت است.
وی هدف اصلی از ایجاد مجتمع‌های گردشگری را عرضه بهترین خدمات به گردشگران دانست و افزود: استفاده از بهترین و مدرن‏ترین امکانات و تاسیسات برای خدمات‏رسانی به گردشگرانی که به فارس به‌ویژه شهر شیراز سفر می‏ کنند، سبب می‏ شود این افراد مدت بیشتری در این استان حضور داشته باشند.
شهر صدرا در شمال غرب شیراز واقع شده است./ع

برچسب ها: مجتمع ، گردشگری ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.