وزیر آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور و دانش آموزان به سرزمین مقدس بیشترین تاثیر تربیتی بر دانش آموزان دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در افتتاحیه مراسم اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی که صبح امروز در دبیرستان امام رضا(ع) منطقه 4 برگزار شد.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز شهید و 4 هزار معلم شهید افزود: اردوهای راهیان نور زیباترین و ماندگارترین سفری است که هر انسانی در طول عمر خود می تواند داشته باشد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان عزیز قدم به سرزمینی می گذارید که انسان هایی در آن هستند که از جان و ناموس ما حفاظت كردند.

وزیر ادامه داد: امروز در آموزش و پرورش تحولی را شروع کرده ایم که دانش آموزانی تربیت کنیم که به پدر و مادر احترام بگذارد.

وی احترام به پدر و مادر را موجب افزایش ارتباط با شهیدان و خدا دانست و اظهار داشت: رابطه شهیدان با معلمان بسیار با احترام و صمیمی بود.

وی گفت: تمام توان خود را به کار می گیریم که بتوانیم دانش آموزان را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم چرا که قدرت تفکر اندیشه جوان ایرانی بسیار بالاست و می تواند در کنار جوانان دیگر پر افتخار باشد.

حاجی بابایی به موفقیت های علمی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: امسال دانش آموزان ایرانی توانستند 7 مدال طلا از آن خود کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم سردار کاظمی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران رمز عملیات فرهنگی و اردوهای راهیان نور را به نام محمد رسول الله عنوان شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار