استاندار لرستان با اشاره به حجم وسیع خدمات و اقدامات عمرانی ، خدماتی، بهداشتی و اقتصادی درحال اجرای استان، گفت: روند فعلی اجرا و انجام طرح ها و پروژه های عمرانی و زیرساختی استان، در طول تاریخ لرستان بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه لرستان  'حبیب الله دهمرده' در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان لرستان افزود: امروز همگان شاهد بروز تحولاتی اساسی و بنیادین در حوزه زیرساخت ها و امكانات و تجهیزات عمرانی ،اقتصادی و رفاهی لرستان هستند ، اقداماتی كه در تاریخ این دیار بی سابقه است.

وی با اشاره به عنایت ویژه نظام و دولت به لرستان و همكاری و تعامل گسترده مدیران اجرایی، اظهار داشت: اجرای طرح ها و پروژه های بزرگ و زیرساختی آزادراه، سد و راه آهن با صرف هزاران میلیارد ریال در طول تاریخ این استان بی سابقه است.

دكتر دهمرده گفت: دراین میان تنها سه پروژه بزرگ خطوط راه آهن و آزادراه كه با حضور  رییس جمهوری درلرستان آغاز شد، اعتباری معادل مجموع بودجه عمرانی 25 سال این استان را در چرخه مالی و عمرانی استان تزریق كرد.

استاندار لرستان افزود: نبود این زیرساخت ها و ضعف جدی در حوزه طرح های عمرانی مهم ترین عامل عقب ماندگی و محرومیت تاریخی این استان است كه امروز در سایه عنایت ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولتمردان و مدیران ، لرستان در مسیر آبادانی و عمران قرار گرفته است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.