استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: قوانین ونظام آموزشی جدید در سازمان آموزش و پرورش نباید به كیفیت و دسترسی امكانات آموزشی در مناطق محروم لطمه وارد كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، دكتر سید 'حسین صابری' در نشست شورای آموزش و پرورش كهگیلویه وبویراحمد افزود: باید بتوان با تدبیر و برنامه ریزی مناسب هر چه سریعتر نسبت به رفع برخی نواقصات در نظام آموزشی جدید اقدام كرد.
وی بیان كرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاران نظام آموزشی در كشور به هیچ وجه راضی به بروز كوچكترین معضل و مشكل آموزشی حتی در دورافتاده ترین نقاط محروم كشور نیستند.
صابری اظهار داشت: مسوولان آموزش و پرورش استان نیز باید با همین رویكرد و سیاست امكانات و شرایط آموزش را در هر جایی كه امكان تحصیل دانش اموزان وجود دارد فراهم كنند و اجازه ندهند هیچ دانش آموزی از تحصیل بازماند.
استانداركهگیلویه وبویراحمد خطاب به معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی در استان نسبت به برخورد نیكو و شایسته آنان با دانش آموزان گفت: توجه به امور پرورشی و اخلاقی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
صابری در ادامه به برخی اماكن راكد آموزشی در این استان اشاره كرد و گفت: باید از این اماكن به صورت بهینه استفاده شود و اجازه ندهیم متروكه باقی بمانند و یا استفاده نابجا از آن‌ها شود.
رییس شورای آموزش و پرورش كهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر در جایی برای اجرای نظام آموزشی جدید مشكلی وجود دارد باید با هماهنگی و تعامل در رفع آن مشكل چاره اندیشی شود.
وی به مشكلات ایادب و ذهاب و دوری مسافت برخی از دانش اموزان در سطح روستاها اشاره كرد و افزود: با تدبیر وتلاش مشكلات فراروی دانش‌آموزان را یكی پس از دیگری مرتفع كرد.
وی با ابراز گلایه از وضعیت رانندگی در این استان بویژه در شهر یاسوج خواستار ساماندهی وضعیت موجود و خط كشی عبورعابران پیاده در سواره روها بخصوص برای دانش آموزان شد.
صابری برقراری امنیت در مدارس و سرویس‌های دانش اموزشی را وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: نیروی انتظامی می‌تواند در این راستا كلاس‌های توجیهی برگزار كند./س
برچسب ها: نظام ، آموزشی ، جدید ، مناطق ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.