فلسطينيان خشمگين مقابل مقر محمود عباس در کرانه باختري تحصن کردند

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا، فعالان جنبش جوانان فلسطین روز سه شنبه با برپایی تحصن گسترده مقابل مقر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

تحصن کنندگان آزادی زندانیان سیاسی در بازداشتگاه های تشکیلات خودگردان فلسطین را خواستار شدند.

آنان در حالی که پرچم های فلسطین را در دست داشتند شعارهایی در محکومیت اختلافات داخلی میان گروه های مختلف فلسطینی سردادند و خواستار یکپارچگی نوار غزه و کرانه باختری شدند.

فلسطینیان تحصن کننده در مقابل مقر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین پلاکاردهایی در محکومیت اختلاف داخلی فلسطین حمل کردند.

یک گروه فلسطینی موسوم به "تجمع فلسطینیان برای کرامت" این تظاهرات را تحت شعار « ما با بازداشت سیاسی مخالفیم » ساماندهی و در بیانیه ای اعلام کرد: ما در سال های اخیر شاهد افزایش زندانیان سیاسی در کرانه باختری بوده ایم.
 
بر اساس این بیانیه، 130 بازداشتی سیاسی در زندان های تشکیلات خودگردان فلسطین وجود دارد برخی از آنان آزاد شده اند ولی هنوز تعداد قطعی آنان مشخص نیست.

تظاهرکنندگان همچنین با سر دادن شعارهایی خواستار وحدت ملی بین کرانه باختری و نوار غزه شدند.

این تحصن تحت تدابیر شدید امنیتی پلیس فلسطین برگزار شد.

این در حالی است که عدنان الضمیری سخنگوی دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین وجود زندانیان سیاسی در بازداشتگاه های تشکیلات خودگردان فلسطین را رد می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار