عضو کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس گفت: بيداري اسلامي با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران مي‌تواند بلوک اسلامي را در جهان تشکيل دهد.

حجت‌الله خدايي‌سوري نماينده مردم سلسله و دلفان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه خودباختگي حاکمان کشورهاي عربي در برابر  غرب باعث حرکت بيداري اسلامي در منطقه شده است، گفت: منشأ حرکت بيداري اسلامي، انقلاب اسلامي ايران در سال 57 بوده لذا اين امر مي‌تواند به شکل‌گيري بلوک اسلامي در حهان کمک کند.

وي تصريح کرد: غرب بايد بداند که زمان به تاراج بردن ثروت‌ها و موهبت‌هاي خدادادي کشورهاي مسلمان گذشته چراکه بيداري اسلامي موج پرخروشي را براي خودکفايي کشورها از مستکبران به‌وجود آورده است.

عضو کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس در پايان با اشاره به اينکه آمريکا با ساخت فيلم موهن عليه پيامبر خاتم (ص) اهداف مرموزي را دنبال و تمام اقداماتش بر اساس يک سناريوي از پيش تعيين شده صورت مي‌پذيرد، خاطرنشان کرد: چهره کريه آمريکا و رژيم صهيونيستي با ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اسلام(ص) بر جهانيان آشکار شده و غرب ديگر آبرويي در بين مسلمانان ندارد اما بايد گفت مستکبران هيچ‌گاه دست از توطئه و دسيسه عليه مسلمانان برنداشته و همواره درصدد اجراي نقشه‌هاي شيطاني خود هستند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیامبر ، اسلام ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار