رئيس هيئت هندبال ايلام گفت: در صورت داشتن اسپانسر قوي مي‌توانيم در مسابقات ليگ برتر نيز حضور داشته باشيم.

مجيد ارزه گر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه بازيكنان هندبال ايلامي از توانايي و قابليت هاي بالايي برخوردارندو اگر اسپانسر قدرتمندي پيدا شود كه از تيم هاي استان حمايت كند مي‌توانيم در رقابتهاي ليگ برتر شركت كنيم.

وي تصريح كرد: بزرگترين و مهمترين مشكل اصلي ما در هيئت مسائل مالي و نبود اسپانسر قوي است.

ارزه گر گفت: براي پيشرفت هندبال استان نياز به بازيكنان و مربيان خارجي است ولي با اين شرايط نمي شود آورد حضور آنها در كشورمان باعث مي شود و بازيكنان از دانسته ها و تجربيات آنها استفاده كنند.

وي اشاره كرد: براي توسعه هندبال ايلام با تربيت بدني استان تعامل خوبي داريم و افرادي كه  علاقه مند به اين ورزش هستند با امكاناتي كه در اختيارشان قرار داده ايم تمرين و آموزش مي‌بينند.

ارزه گر اضافه كرد: با وجود اينكه با كمبود بودجه و اعتبارات دسته و پنجه نرم مي‌كنيم اما برنامه هاي خود را با جديت اجرا مي كنيم براي نمونه اوايل سال جاري ريمانيچ كروالي را به ايلام آورديم و يك دوره يك هفته اي براي مربيان اين بخش برگزار كرد.

وي گفت:بازيكنان ايلامي به اردوهاي تيم هاي ملي دعوت مي‌شوند و اين نشاني از توانايي و استعدادهاي بالاي آنها در هندبال است و تيم ملي نوجوانان قبل از اعزام به بحرين 2 ديدار با تيم هاي ايلامي برگزار كردند.

ارزه گر اضافه كرد: مسابقات ليگ دسته يك هندبال روز 20 مهر آغاز خواهد شد از ايلام شهرداري و شوراي شهر ايوان حضور دارد كه اميدواريم اين تيم بازيهاي بهتري ارائه دهد و مقام در خور شايسته اي كسب نمايد.

وي گفت: اين رقابتها در مرحله مقدماتي غير متمركز خواهد بود و به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود و در مرحله نهايي متمركز خواهد بود.

ارزه گر عنوان كرد: حضور در ليگ برتر ارزمي ايلامي هاست و حيف است با اين ظرفيت نتوانيم باشيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: رقابتهاي هندبال نوجوانان كشور را نيز پيش رو داريم كه 16 مهر در شهر قزوين انجام مي شود و از استان ايلام تيم شهرداري و شوراي شهر ايران شركت دارد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار