معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 از اجرای اقدامات گسترده ترافیکی در راستای ارتقاء سطح ایمنی و حفظ جان دانش آموزان مدارس در آستانه و همزمان با فرارسیدن ماه مهر خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 18، مهندس محمد رضا سالمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ضمن بیان مطلب فوق افزود : در همین راستا نشستهای مشترکی با مدیران بخشهای اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و دست اندرکاران پلیس راهور برگزار و ستادی تحت عنوان مهر قلم تشکیل تا بر نحوه اجرای اقدامات پیش بینی شده نظارت کنند.
وی همچنین اضافه کرد : برگزاری کارگاه آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس و اختصاص 60 دستگاه بیسیم بانوان جهت ارائه سرویس به دانش آموزان مدارس دخترانه از دیگر اقداماتی است که در جهت افزایش رفاه حال دانش آموزان مدارس اتخاذ و به اجرا گذاشته شده است.
به گفته این مقام مسئول ، نصب تابلوهای عبور عابر پیاده و دانش آموزان ، استیکر در ایستگاه های اتوبوس ، تابلوهای توقف مطلقا" ممنوع به استثناء سرویس مدارس ،دستک ایمنی و مرمت چراغهای راهنمائی و رانندگی معابر به منظور افزایش ایمنی معابر منتهی به مدارس منطقه صورت گرفته است./ف
برچسب ها: معابر ، تهران ، ایمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار