معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از ساماندهی واحدهای صنفی میوه فروشی در پرترددترین راسته تجاری اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 ، سعید شیرازی با اشاره به این خبر گفت :‌ بر اساس تقاضای شهروندان و بازدید کارشناسان، واحدهای صنفی میوه فروش خیابان زکریای رازی ساماندهی شدند.
شیرازی با اشاره به اینکه این خیابان مهمترین و پرترددترین معبر اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) محسوب می شود خاطرنشان کرد:‌ با پیگیری شهردار و عوامل ناحیه یک ، به منظور رفاه حال شهروندان و زائران، با  نصب نرده در مقابل واحد های صنفی نسبت به رفع سد معبر این راسته تجاری اقدام شد .
وی با تاکید بر ساماندهی راسته های تجاری اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد:‌ به منظور ارتقاء آگاهی صاحبان و مشاغل شهری، اداره ساماندهی این منطقه نیزنسبت به توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع"آشنایی با امور بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها" و " شرح وظایف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر" در سطح منطقه  و به خصوص راسته های تجاری اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اقدام کرده است.
این گزارش حاکی است بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها ، شهرداری مکلف است که  از  ایجاد و تاسیس کلیه اماکن و مشاغل و کسب هایی که ایجاد مزاحمت و سرو صدا کنند و یا مخالف اصول بهداشتی است جلوگیری کند و تاسیساتی که قبل از تصویب این قانون به وجود آمده اند را تعطیل  کند و اگر لازم شود آنها را به خارج از شهر انتقال دهد.
معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در ادامه به اقدامات استقبال از مهر اداره ساماندهی این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ جمع آوری الحاقات و دخانیات، رفع سدمعبر، رنگ آمیزی و تعویض سایبان ازکلیه باجه های مطبوعاتی و رفع سد معبر اطراف مدارس و مراکز آموزشی از جمله اقداماتی است که همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام شد./ف
برچسب ها: ساماندهی ، تجاری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار