برنامه "خانه ما" كاري از گروه صبحگاهي "راديو تهران" به تهيه كنندگي "حماد خزائي" است كه از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده روي آنتن مي رود.

"حماد خزائي" تهيه كننده اين برنامه به خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "خانه ما" از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 10:30 به صورت زنده همراه با موضوعات روز از راديو تهران پخش مي شود.
وي بيان كرد: برنامه "خانه ما" با تشكيل اتاق فكري از تهيه كنندگان، نويسندگان و كارشناسان و مشاورين برنامه هر روز به ارائه اطلاعات و موضوعات جديد مي‌پردازد.
خزائي گفت: برنامه "خانه ما"  از شنبه 15 مهرماه با موضوع "مادران شاغل و بي توجهي به فرزندان" به نويسندگي "فاطمه سرلك" ،از 16 مهر ماه با موضوع "رشد يكي از زوج ها و هدف ازدواج" با نويسندگي "نگار نيك نامي" مورد بررسي قرار مي گيرد.
وي ادامه داد: همچنين دوشنبه 17  مهر به نويسندگي "مكرمه شوشتري" با موضوع "ويژگي هاي كودكان امروز و خلق و خوي آنها و چگونگي ارتباط با اين كودكان" و سه شنبه 18 مهر "زندگي مجردي آقايان" به نگارش "بهروز سالمي" و چهارشنبه 19 مهر "رابطه پدر و مادر فرزندان پس از طلاق" با حضور كارشناسان و مشاورين مورد بحث و بررسي در "خانه ما"  قرار خواهد گرفت.
گفتني است؛ مخاطبان با ارسال پيام كوتاه به شماره 30000955-6 و يا با مراجعه به آدرس الكترونيكي RADIO TEHRAN@IRIB.IRمي‌توانند با ما در ارتباط باشند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار