عضو تیم دانشگاه آزاد گفت: با وجود برخی حق خوری‌ها در تیم‌های سوپر لیگی، امسال تیم دانشگاه آزاد منصفانه و عادلانه با بازیکنان قرار داد بست.

پگاه زنگنه ضمن اشاره به حضورش برای دومین سال متوالی در تیم دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال همانند سال قبل در تیم دانشگاه آزاد هستم با این تفاوت که من سال قبل آخرین فردی بودم که به تیم اضافه شد و نحوه قرار دادم چنگی به دل نمی‌زد. اما امسال از بدو صحبت‌های سوپر لیگ حضورم در این تیم قطعی بود و قرار داد من و سایر هم تیمی‌هایم عادلانه و منصفانه از سوی مسئولان از ورزش دانشگاه آزاد بسته شد.

وی افزود: به لحاظ آمادگی شرایط ما به گونه ایست که باید همیشه بدنی آماده و ورزیده داشته باشیم. البته یک ورزشکار در طول سال همیشه آماده مسابقه  نیست اما برای تمرینات باشگاهی همیشه باید آماده باشد. من نیز از قاعده مستثنا نیستم،‌ اردوهای ما از این همه آغاز شد و ما در تمرینات تیمی دانشگاه آزاد حاضر بودیم.

وی در ادامه اینچنین گفت: آمادگی بدنی من در سطح رقابت‌های لیگ خوب است و توانایی را برای روبرو شدن با حریفان را در خود می‌بینم اما همه هدف من رقابت‌‌های آسیایی سال 2014 است من از هم اکنون به فکر این رقابت‌ها هستم. بر این اعتقادم که برای حضور پر قدرت در مسابقات آسیایی از هم اکنون باید تلاش کنم و مسابقات لیگ این شرایط را برای من و هر ورزشکاری که هدفی این چنین دارد را ایجاد می‌کند.

زنگنه اظهار داشت: لیگ یک ورزشکار را به لحاظ بدنی پخته‌تر می‌کند چرا که یک مدت طولانی مسابقات انجام می‌شود پس این ویژگی را دارد که یک ورزشکار را برای هر مسابقه‌ای آماده نگه دارد.

وي اضافه کرد: سه هفته پس از بازگشت از مسابقات آسیایی ازبکستان تمریناتم را برای لیگ آغاز کردم چرا که می‌خواهم توانایی‌ام را در این دوره از لیگ ارتقا بخشم./مح

برچسب ها: کاراته ، بانوان ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار