سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: مشکلی که تیم گیتی پسند در این فصل دچار آن شده ممکن است برای همه تیم ها رخ دهد و باید بگویم تیم بحران زده نداریم.

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان دچار بحران نشده و به زودی قدرت واقعی اش را به رخ حریفان می کشد.
 
وی گفت: ممکن است برای تمام دنیا مشکلاتی در طول فصل بوجود آید و نتوانند طی چند هفته به نتیجه دلخواه برسند اما هواداران مطمئن باشند با پیروزی در مقابل تیم حفاری مجددا به صدر جدول باز خواهیم گشت.
 
افضل ادامه داد: دو روز اول هفته ملی پوشان خود را در تمرینات در اختیار نداشتیم و این موضوع باعث می شود باز هم در شرایط سخت مقابل حریفان باید بازی کنیم.
 
وی در خصوص مشکل این فصل لیگ برتر ایران گفت:  متاسفانه مشکل امسال ضد فوتبال بازی کردن برخی تیم ها است بازی خوبی مقابل دبیری تبریز در هفته گذشته لیگ برتر انجام دادیم و با اینکه حریف نیز چند بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داشت، تیم عملکرد بهتری ارائه داد.

افضل افزود:  اگر قرار باشد همه موقعیت ها به گل تبدیل شود تیم ما در این بازی باید دو رقمی می شد.
 
وی تصریح کرد:  اتفاق بد امسال ناجوانمردانه بازی کردن برخی تیم ها در لیگ مقابل گیتی پسند است ایجاد وقفه در بازی تمرکز تیم ما را بر هم می زند و متاسفانه همه تیم ها این مورد را یاد گرفته اند./مح
برچسب ها: فوتسال ، گیتی ، پسند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار