داوود احمدي نژاد در جمع اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد گفت:‌ اگر مي‌خواهيم در مسير عزت و رستگاري قدم برداريم نبايد لحظه‌اي از ولايت غفلت كنيم و به بركت وجود ولايت فقيه همه قله‌ها را فتح خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، داوود احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه دشمن قصد دارد كه نظام جمهوري اسلامي ايران را منزوي جلوه دهد، اظهار داشت: غرب مي‌خواست از آمدن يكي از سران قدرت‌ها به ايران جهت شركت در جنبش عدم تعهد جلوگيري كند و هنگامي كه نتوانست چنين كاري كند گفتند كه اين شخص آمده تا ايران را از انزوا درآورد ولي من مي‌گويم كه اين فرد و اعضاي جنبش عدم تعهد آمده بودند تا از ايران اعتبار و از سرچشمه تدبير‌ها الهام بگيرند و امروز  جمهوري اسلامي ايران به عنوان سردمدار بيداري اسلامي در جهان مانند ستاره‌اي مي‌درخشد.
 
احمدي نژاد گفت: در راس تمدن ما نبی مکرم اسلام(ص) قرار دارد و بر این اساس ما به دنبال این نیستیم که با انرژی هسته‌ای دنیا را فتح کنیم بلکه به دنبال این هستیم که با منطق اخلاق، فاتح دنیا باشیم.

وي در ادامه به سخنان نتانياهو اشاره كرد و افزود: نخست وزير اسرائيل مي‌گويد" تاريخ دارد به نفع ايران مي‌چرخد و رهبري ايران از عربستان تا مراكش را به لرزه انداخته و ملت‌ها را توانسته به سوي خود جذب كند".

احمدي‌نژاد با اشاره به فتنه سال 88 تصريح كرد: در اين حوادث مسجد، قرآن و انسان‌هاي بي‌گناهي را به آتش كشيدند و همه اين اتفاقات متاثر از دولت بي‌منطق و بي‌فرهنگ آمريكا است كه حتي در روز 11 سپتامبر و براي اينكه به منطقه خاورميانه حمله كند جان شش هزار شهروند خود را گرفت.

وي با بيان اينکه جريان انحرافي همسو با آمريكا مي‌خواهد در کشور ولايت‌زدايي كند، اظهار داشت: متاسفانه جریان انحرافی در مسير غرب حرکت می‌کند و هجمه فرهنگی و مکتب ایرانی را مورد توجه قرار داده و نتیجه این اقدام بی‌عزتی و بی قدرتی است.

احمدي نژاد با اشاره به اينکه این هنر بوده که در زیر سایه ولایت توانستیم نظام سلطه را مستاصل کنیم، خاطرنشان کرد: آيا با عقب نشيني در برابر سلطه‌گراني که حقوق شهروندان خود را هم زير پا مي‌گذارند، اين سلطه‌گران حق و حقوق ما را رعايت خواهند كرد؛ اگر ما مي‌خواهيم در مسير عزت و رستگاري قدم برداريم لحظه‌اي نبايد از ولايت غفلت كنيم و به بركت وجود ولايت فقيه همه قله‌ها را فتح خواهيم كرد

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: احمدی ، دشمن ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار