یک روزنامه ونزوئلایی با انتقاد از حذف نام گروهک منافقین از لیست تروریستی آمریکا، آن را نشان‌دهنده دوگانگی معیارهای واشنگتن در برخورد با تروریسم دانست.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان، سایت خبری الیوم السابع مصر نوشت: اقدام آمریکا در حذف نام منافقین به معنای آزاد کردن دارایی‌های آنان و بازگذاشتن دست آمریکایی‌ها در همکاری با این گروه است.
 
این روزنامه ونزوئلایی با انعکاس موضع ایران نسبت به اقدام اخیر آمریکایی‌ها نوشت: تهران معتقد است آمریکا با این اقدام به دنبال استفاده از منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران است.
 
از سوی دیگر این روزنامه در گزارشی از بهبود روابط آرژانتین و ایران پس از حادثه آمیا و جوسازی منافقین و رژیم صهیونیستی نوشت: دو طرف در حال حل‌کردن مسائل حساس دو جانبه هستند و این امر باعث عصبانیت آمریکا و اسرائیل شده است.
 
گفتنی است گروهک تروریستی منافقین تلاش‌های بسیاری را برای متهم کردن جمهوری اسلامی ایران در حادثه انفجار مرکز یهودیان آرژانتین انجام داد. اما اعتراف رئیس جمهور آرژانتین به آغاز مذاکرات با ایران نشان داد همه این تلاش‌های مذبوحانه به شکست انجامیده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار