صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران با حضور رییس جهاد دانشگاهی كشور،نماینده ولی فقیه در استان،استاندار و جمعی از مسئولان و خیرین در جهاد دانشگاهی واحد زنجان افتتاح وازتمبرجشنواره رزق حلال رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندارزنجان درآیین افتتاح صندوق قرض الحسنه دانشجویان و افتتاح دبیرخانه جشنواره رزق حلال در جهاد دانشگاهی واحد زنجان گفت: اقتصاد یكی از جنبه های مهم زندگی بشر است كه در ایران اسلامی بعد معنوی و اعتقادی نیز دارد.

رئوفی نژاد با اشاره به اینكه مسئله اقتصادی پس از فرهنگ و معنویت در كشور مهم ترین موضوع است،افزود: مقام معظم رهبری طی سال های اخیر با بیان پیام هایی پیوسته در زمینه اقتصاد استراتژی حركت همه آحاد جامعه را مشخص می كند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی كشورنیز در این مراسم گفت: ریشه رزق حلال در كار و تولید است.

زجاجی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره رزق حلال افزود: این جشنواره در چهار بخش تدوین و اجرا می شود كه ضمن الگوسازی برای كسب روزی حلال محتوای ارزشمندی در این زمینه تولید خواهد كرد.

وی خاطر نشان کرد:در این جشنواره از توانایی هنرمندان در زمینه عكس،فیلم كوتاه و سایر رشته های هنری استفاده خواهد شد.

نخستین حساب های رسمی صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران شعبه مركزی زنجان به دست رییس جهاد دانشگاهی كشور،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان افتتاح و از تمبرجشنواره رزق حلال رونمایی شد./س

برچسب ها: افتتاح ، صندوق ، قرض ، الحسنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.