رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی ازتحویل واحدهای دامی پیش ساخته در مناطق آسیب دیده از زلزله تا آغاز فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمدیان گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، واحدهای دامی پیش ساخته احداث و تحویل بهره‌برداران مناطق آسیب دیده از زلزله قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 102 واحد دامی در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان و بخش اسپیران از توابع شهرستان تبریز تکمیل و در اختیار بهره‌برداران بخش دامی قرار گرفته است، اظهار کرد: ساخت 54 واحد دامی توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام گرفته و بقیه این 102 واحد، توسط شرکت بنیاد بتن احداث و تحویل بهره‌برداران این مناطق شده است.

محمدیان با بیان اینکه ساخت اماکن دامی پیش ساخته در مناطق زلزله‌زده استان، از 25 شهریورماه سال جاری آغاز شده است، افزود: با توجه به حجم کار اجرایی، امید است تا رسیدن فصل سرما بتوان سرپناهی برای احشام ایجاد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که سازمان جهادکشاورزی به عنوان متولی اصلی حمایت از بهره‌رداران بخش کشاورزی، به خصوص بهره‌برداران آسیب دیده در مناطق زلزله‌زده استان اظهار امیدواری کرد، با تلاش و پیگیری های مستمر بتواند تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما، ایجاد واحدهای دامی را در مناطق آسیب دیده از زلزله به سامان رسانیده تا بتواند با اجرا و تداوم برنامه‌های حمایتی خود، در از سرگیری زندگی عادی بهره‌برداران بخش کشاورزی این مناطق و آغاز دوباره تولید توسط آنان، نقش خود را به خوبی ایفا کند./س

برچسب ها: تحویل ، واحددامی ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.