مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه گفت: در مجموع تعداد 510 اثر از هنرمندان سراسر استان به جشنواره فرهنگی هنری 'میهمان مهر' ارسال شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام 'محمد آفتابی' افزود: این آثار شامل 250 اثر عكس، 40 اثر شعر، 40 اثر خوشنویسی با موضوع اشعار و بیانات رهبری ، 40 اثر دلنوشته، 120 اثر پیامك، 15 اثر وبلاگ نویسی و پنج اثر نقاشی از هنرمندان سراسر استان بود.

وی با بیان اینكه در بیستم مهر ماه سال جاری نمایشگاهی از مجموع این آثار در نگارخانه شهید آوینی كرمانشاه برپا خواهد شد، گفت: همچنین در روز برپایی جشنواره كه قرار است 25 مهر ماه جاری باشد، در هر بخش از سه برگزیده تجلیل خواهد شد.

آفتابی افزود: در این جشنواره یك روزه كه در محل مجتمع فرهنگی، هنری انتظار كرمانشاه برگزار می شود به احتمال زیاد میهمانانی از وزارت فرهنگ و ارشاد حضور خواهند داشت.

وی بیان دستاوردهای سفر مقام عظمای ولایت به استان كرمانشاه در قالب زبان هنر و در زمینه آثار فرهنگی و هنری از دیدگاه هنرمندان و افراد دارای ذوق هنری و همچنین جمع آوری مستنداتی از آن روز و این سفر به یادماندنی را از جمله اهداف برپایی این جشنواره خواند.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه در پایان گفت: همچنین در 10 روز سالگشت سفر رهبری به كرمانشاه، بالغ بر 30 كمیته فرهنگی و هنری مسوول اجرای برنامه های متعدد گرامیداشت این سفر خجسته در سراسر استان خواهند بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بیستم مهر 90 به مدت 10 روز میهمان مردم استان كرمانشاه بودند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، مهمان ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.