هفته چهارم و هفته پنجم لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان چهارشنبه 12 مهر در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: پیکارهای لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان هفته چهارم و پنجم خود را در حالی آغاز می کند که یک روز زودتر از تاریخ مقرر شاهد رویارویی کاراته کاهاست.
طبق تاریخ اعلام شده قرار بود پنج شنبه 13 مهر هفته چهارم و پنجم لیگ سبکهای آزاد  کاراته بانوان برگزار شود،  اما به دلیل اشغال مجموعه ورزشی  کبکانیان برای کلاس های ارتقا داوری توسط آقای لیم مسابقات لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان چهارشنبه 12 مهر برگزار  می شود.
 بر طبق این گزارش گفتنی است: لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان با حضور 250 کاراته کار در قالب 18 تیم در رده  سن بزرگسال و 7 تیم در رده سنی جوانان  انجام می شود و 20 داور دراین رقابتها به قضاوت می پردازند.
 در رده سنی  بزرگ سالان تیم دانشگاه هوایی در صدر جدول  رقابتها ایستاد و تیم شهدای خلیج با اندکی اختلاف امتیاز مکان دوم این جدول قرار گرفته است.
رقابت دیدنی  این دو تیم در هفته چهارم و پنجم تقریبا تکلیف را روشن کرده و جایگاه این دو تیم مشخص تر می شود.
 تیم نفت و گاز نیز که در هفته اول  مسابقات در صدر جدول  قرارگرفته بود در هفته دوم و سوم موفق عمل نکرده و در جالی سوم قرار گرفت باید دید  که آیا این تیم می تواند  در هفته های چهارم  پنجم به جایگاه  اول خود بازگردد یا خیر؟
 در رده سنی جوانان هم تیم نفت و گاز حرف اول را می زند و در جایگاه نخست ایستاد  و پس از آن تیم عقاب قرار دارد.
 شایان ذکر است:  مسابقات در بخش های کاتا و کومیته انفرادی  انجام می شود  و بدلیل تعدد تیمها به دستور ریاست فدراسیون کاراته در هر هفته چند بازی برگزار می شود تاکنون در هر سه لیگ دو هفته از دور رفت انجام می شد، اما از آبان ماه در هر دور لیگ سه هفته از بازیها باید برگزار شود تا بتوان رقابتها را تا اسفند ماه سال جاری به اتمام رساند.
 تعدد تیم ها از یک طرف و هزینه های  زیاد رفت و آمد تیم ها از استانهای مختلف دلیل  دیگری است که مسئول فدراسیون را بر آن داشته تا در هر لیگ 2 تا 3 بازی را در دستور کار خود قرار دهد./ق

 

برچسب ها: کاراته ، آزاد ، سبک های
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.