جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به فرمانده این نیرو بر ضرورت بکارگیری همه توان و ظرفیت ها برای تقویت و ارتقاء امنیت عمومی تاکید کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت،ˈمصطفی محمدنجارˈ در این پیام فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار سرتیپ پاسدارˈاسماعیل احمدی مقدمˈ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، معاونین، فرماندهان و تمامی کارکنان این نیرو، تبریک و تهنیت گفت.
 
محمدنجار ادامه داد: بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بر کف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می کند.
 
در بخشی از این پیام آمده است:

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برخاسته و متعلق به مردم و همچنین محل اطمینان و اعتماد آنها است، به نحوی که همین جایگاه و پشتوانه، امروز پلیس ما را الگو و موجب تمایز آن از پلیس سایر کشورها کرده است.
 
در ادامه این پیام آمده است: هفته نیروی انتظامی ظرفیت و فرصت مناسب و شایسته ای است تا ضمن آشنایی و شناخت بیشتر آحاد مردم با فعالیت ها و خدمات گسترده و تخصصی نیروی انتظامی، برنامه ها، کارکرد و عملکرد این نیرو مورد کنکاش، بررسی و بازبینی قرار گیرد.
 
وزیر کشور در این پیام ضمن قدردانی و سپاسگزاری از زحمات فرمانده نیروی انتظامی، معاونین، فرماندهان و تمامی کارکنان غیور و تلاشگر این نیرو، بر ضرورت بکارگیری همه توان و ظرفیت ها برای تقویت و ارتقاء امنیت عمومی به عنوان بستر و زمینه ای برای انجام هرگونه فعالیت در شرایطی که کشور با برنامه های اثرگذار دولت خدمتگزار در مسیر پرشتابی از رشد و پیشرفت قرار گرفته است، تاکید کرد.
 
محمدنجار در ادامه، موفقیت روز افزون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در تحقق این مهم در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت هدایت ها و منویات فرماندهی معظم کل قوا از درگاه پروردگار قادر متعال مسئلت کرده است.
 
هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از روز هفتم مهرماه آغاز شده است.

انتهاي يام/
برچسب ها: نجار ، قوا ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار