استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با تحویل گروه هتل‌های هما به سازمان تامین اجتماعی، مشکل هتل همای شماره یک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد نیز حل شده است و آماده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران مي‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد استاندار محمود صلاحی در مراسم تحویل گروه هتل‌های هما در محل هتل همای شماره 2 مشهد با یادآوری ظرفیت‌های ویژه خراسان رضوی و شهر مشهد گفت: مشهد سالانه میزبان حدود‌30‌میلیون زائر از اقصی نقاط ایران و جهان است كه به همين اساس افزون بر 51‌درصد ظرفیت اقامتی کشور نیز در این شهر وجود دارد.

محمود صلاحی تاکید کرد: همچنین 50‌درصد ظرفیت ریلی و 46‌درصد ظرفیت هوایی کشور نیز مربوط به جابه‌جایی مسافران این کلانشهر می‌شود.

در ادامه مدیر‌عامل گروه هتل‌های همای کشور نیز در این مراسم میزان سرمایه‌گذاری در این هتل‌ها را بیش از 650‌میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این هتل‌ها با درآمد نسبی 40‌میلیارد تومان و سود خالص 25‌درصد در سطح کشور اداره می‌شوند.

فرزین ادامه داد: در حال حاضر کار بازسازی هتل همای شماره یک مشهد آغاز شده و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد.
وی افزود: همچنین امکان افزوده کردن مجتمع‌های دیگر نیز در این مجموعه اقامتی وجود دارد.

 

فرزین خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر هتل همای شماره یک مشهد دارای 120‌اتاق است./س

 

برچسب ها: هتل ، هما ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.