سرمربی تیم والیبال دختران جوان کشورمان گفت: عمده ضعف بازیکنان ایران روحی و روانی است اگر نه آنان توانایی های زیادی دارند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ملوک شریف زاده افزود: از عملکرد بازیکنان ایران در تورنمت هشت جانبه شرق آسیا راضی هستم. به غیر از یک یا دو نفر، بقیه بازیکنان در حد یا حتی بیشتر از توان خود بازی کردند.

وی تصریح کرد: ایران در مقابل تیم های خوبی چون هند و قزاقستان با گرفتن امتیاز دو ست به خوبی ظاهر شد و تحسین کمیته کنترل و تیم های مقابل را برانگیخت.
سرمربی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان با بیان اینکه اگر بازیکنان ما بخواهند می توانند در مقابل تیم های قدری چون ژاپن ورچین با قدرت به میدان بیاید و بازی خوبی از خود نشان دهند.

وی مشکل اساسی تیم را نداشتن تجربه بازی های رسمی دانست و گفت: بازیکنان ما کاملا مبتدی هستند و به غیر از دو نفر هیچ کدام تجربه بازی های برون مرزی را ندارند. آنان به دلیل بی تجربگی، اعتماد به نفس خود را درمقابل تیم حریف از دست می دهند.

شریف زاده در خصوص نخستین بازی تیم والیبال دختران جوان کشورمان در برابر تایلند گفت: تایلند تیم قدرتمندی است که میزبان این دوره از مسابقات نیز است. بازی سختی در برابر آنها داشتیم. بازیکنان ما در دریافت بسیار عالی کار کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نوع پوشش دختران جوان والیبالیست مانع موفقیتشان است، گفت: دختران ایرانی با همین پوشش در سه بازی خود در تورنمنت شرق آسیا چند بازی را پنج سته کردند. در مقابل ویتنام 3 بر 2 به برتری رسیدند، آنها می توانند در این پوشش اثر گذار باشند ولی این عملکرد برایشان سرنوشت ساز نیست.
تیم والیبال جوانان دختر کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب تایلند میزبان این رقابت ها شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار