فرماندار اهراز جایگزینی کانکس های 12 متری به جای چادر در روستاهای مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق زلزله زده گفت: در جهت تأمین سرپناه مناسب در کنار ساخت اماکن مسکونی نصب کانکس های 12 متری نیز در روستاها در حال نصب است که به زودی در کلیه روستاهایی که در زلزله اخیر 100 درصد آسیب دیده اند در کنار واحدهای در دست ساخت بصورت رایگان از سوی دولت و توسط بنیاد مسکن نصب می شود.

وی درباره جایگاه های دامی پیش ساخته نیز گفت: با مشارکت سپاه و بنیاد مسکن اماکن دامی 24 متری نیز با بسیج تمامی امکانات در روستاها درحال نصب می باشد و اکثر سازه های فلزی و ملزومات آنها به روستاها حمل شده و در قالب اکیپ های مختلف توسط کانکس های فلزی در حال نصب می باشند که با اتمام این اماکن مکانی امن برای اماکن دامی روستائیان زلزله زده فراهم می شود.

رئیس ستاد بحران و مدیریت بحران شهرستان اهر گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد مسکن در کنار ساخت اماکن مسکونی عملیات اجرایی طرح هادی در مناطق روستایی زلزله زده در حال مطالعه و اجرا است تا در ساخت این اماکن کلیه امور مربوط به اصول فنی در ساخت روستاهای جدید لحاظ شود که دراین راستا ستادهای معین استانهای زنجان، همدان و اردبیل به این امر کمک خواهند کرد. /ب

 

برچسب ها: کانکس ، جایگزین ، چادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.