کرمانیها در راهپیمایی اعتراض آمیز به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ندای لبیک یا رسول الله را در خیابان های این شهرطنین انداز کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان:

مردم شهیدپرور استان کرمان دقایقی پیش در محکومیت ساخت فیلم موهن در اهانت به نبی مکرم اسلام (ص) راهپیمایی کردند.

مردم کرمان در این راهپیمایی با سر دادن شعار و با مشت‌های گره‌ کرده اهانت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم و خشم و انزجار خود از حرکت صهیونیستی آمریکایی ساخت فیلم موهن در اهانت به نبی مکرم اسلام (ص) را اعلام کردند.

دیار کریمان یکپارچه در عشق به رسول‌الله خروشید

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم از جمله روحانیت، بازاریان، دانش‌آموزان، ورزشکاران، کارمندان و ... از محل چهارراه طالقانی به سمت حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

راهپیمایان با سر دادن ندای لبیک یا رسول الله خشم و انزجار خود را از ساخت و پخش فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی ابراز کردند.
مردم کرمان همچنین شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مسلمانان اتحدو اتحدو ، مرگ بر استکبار جهانی، عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ، مهدی صاحب الزمان صاحب عزاست امروز ، توهین به حضرت نبی توهین به کل انبیاست و ... را فریاد زدند.

همچنین بازار کرمان در این روز به نشانه اعتراض به عمل نابخردانه صهیونیست‌ها تعطیل شده است.

شهروندان کرمان همچنین در این حرکت خودجوش اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در نشریه فرانسوی را محکوم کردند.
راهپیمایان در حالی که پرچم هایی با نام پیامبر گرامی اسلام را به همراه داشتند، با قرائت بیانیه پایانی، خواهان برخورد قاطع و فوری سازمان ها و مجامع بین المللی با عوامل ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر (ص) شدند./س

برچسب ها: راهپیمایی ، مردم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.