مستند «لالایی جنگ» به کارگردانی حبیب باوی ساجد در بخش مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ حبیب باوی ساجد، کارگردان خوزستانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: در مستند «لالایی جنگ» به موضوع ارتباط عاطفی دو جوان در دشت آزادگان پرداخته شده که با آغاز جنگ و قرار گرفتن روستای این دو جوان بین دو جبهه ایران و حزب بعث، آنان دستخوش تغییرات و دگرگونی می‌شوند.

باوی ساجد درباره عوامل مستند «لالایی جنگ» گفت: تصویربرداری این مستند را محمد رمضان احمدی و سید باقر موسوی انجام داده‌اند، طالب پورمسلمی و باوی ساجد تدوین‌گر و حسین عباسی مشاور کارگردان بودند همچنین گفتار متن توسط بدرالسادات برنجانی انجام شد.

این هنرمند خوزستانی ادامه داد: موسیقی این مستند را محمد مهدی اصل عباسی به عهده داشت، مجری طرح محسن غلام‌زاده و تهیه کننده آن محبوبه هنریان بودند.

وی که تاکنون چندین فیلم مستند را با موضوع اتفاقات و حواشی جنگ کارگردانی کرده است، خاطرنشان کرد: «لالایی جنگ» در گروه مستند شبکه یک سیما تهیه شده است.

باوی ساجد عضو دائم انجمن مستند سازان خانه سینما و شبکه مستند سازی اروپا، پیش از این مستند «قلمرنج» درباره نویسنده برجسته ادبیات معاصر فارسی «احمد محمود» و مستند «الرماد» را کارگردانی کرده است.

مستند «لالایی جنگ» در هفته گذشته نیز توانست جایزه دوم بهترین فیلم مستند دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و بهترین مستند بخش آزاد چهارمین جشنواره بین‌المللی اتحاد را به خود اختصاص دهد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.