کارشناس روئینگ گفت: به جای پرداختن به حواشی مسئولان در خصوص برپا نشدن اردوی آماده سازی تیم ملی پاسخگو باشند.

عمران پور عسگرپرست ، رئیس سابق کمیته روئینگ و کارشناس این رشته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من نمی دانم برخی از مسئولان اعداد و ارقام میلیونی صرف شده در اردوهای آماده سازی در زمان ریاست دنیا مالی را از کجا می آورند.

وی گفت: در زمان ریاست احمد دنیامالی در فدراسیون قایقرانی تمرینات تیم ملی به صورت مداوم در پایگاه سنگا چین پیگیری می شد و این در حالی است که از زمان حضور سولماز عباسی در مسابقات المپیک لندن تاکنون اردوی تیم ملی بزرگسالان تشکیل نشده است و در حال حاضر مسئولان باید در این خصوص پاسخگو باشند که چرا تاکنون تمرینات تیم ملی برپا نشده است.

پوریا عسگرپرست افزود: چندی پیش مسابقات روئینگ در چین برگزار شد و تیم ملی تنها در رده سنی جوانان به این بازی ها اعزام شد و در آن زمان تنها قایقرانان رشته 9 نفره آقایان در اردوی آماده سازی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در زمان ریاست دنیامالی هدف اصلی ما حضور قدرتمند تیم ملی در بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی بود به طوریکه مسئولان از ما می خواستند با کار بیشتر و انجام اردوهای آماده سازی شرایط برای کسب بهترین نتایج در این رقابت ها مهیا شود اما در حال حاضر مدت زیادی است که تمرینات تیم ملی تعطیل است.

وی تصریح کرد: در آن زمان دنیا مالی قول کسب 4 الی 5 مدال طلا را دارد به همین دلیل برنامه های فشرده ای را باید پیاده می کردیم و این در حالی است که پس از کسب یک سهمیه المپیک سایر قایقرانان نیز برنامه های شخصی خود را پیگیری می کردند و تمرینی انجام نشد.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته مسئولان و مربیان زحمات زیادی برای موفقیت تیم های ملی کشیدند و در حال حاضر کسب این موفقیت ها به نام کشور ثبت می شود و اهمیت چندانی ندارد که در زمان ریاست چه شخصی به ثبت رسیده باشد اما مهم این نیست که آنها قبول کنند که کسب این افتخارات حاصل کار رئیس قبلی است اما متاسفانه افراد جرات گفتن برخی از حقایق را ندارند.

وی در خصوص درج نام دنیا مالی در سایت فدراسیون جهانی به جای اسبقیان گفت: همچنین اینکه نام چه کسی در سایت فدراسیون جهانی ثبت شود اهمیت ندارد وبه گفته دنیا مالی فدراسیون ارث پدری نیست اما درج نام دنیا مالی در فدراسیون جهانی به این معناست که برای حضور تیم های ملی در میادین بین المللی باید مکاتباتی انجام شود و با موافقت وی قایقرانان تیم ملی باید مراحل اداری را طی کنند چرا که بدون اجازه دنیا مالی سفر تیم ملی انجام نخواهد شد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار