فرماندار تنگستان گفت: در شش ماهه اول سال تعداد 420 پرونده تشکیل شده که در جریان رسیدگی به آنها 408 واحد صنفی متخلف، به مبلغ پنج میلیارد و 790 میلیون ریال جریمه شدند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد جعفری‌نسب دوشنبه‌شب در نشست هماهنگی کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان تنگستان در این نشست ضمن تاکید بر تلاش بیشتر دستگاه‌های متولی در امر نظارت و بازرسی بر بازار اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی شهرستان باید با بازرسی مستمر و دقت عمل با جدیت در نظارت و کنترل بازار برای مبارزه با گران‌فروشی وارد عمل شوند.

وی افزود: کنترل قیمت‌ها و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان بازار باید از اولویت‌های کاری دستگاه‌های ناظر بازار در شهرستان باشد.

جعفری‌نسب همچنین عنوان کرد: اصنافی که برای اخذ پروانه کسب در موعد مقرر اقدام نکنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت و برخورد لازم در اسرع وقت با آنها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی در تنگستان به روز است، عنوان داشت: در شش ماهه اول سال تعداد 420 پرونده تشکیل شده که به دنبال آن 408 واحد صنفی متخلف، مبلغ پنج میلیارد و 790 میلیون ریال جریمه شده‌اند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند، تصریح کرد: یکی از مقاصد دشمنان انقلاب اسلامی از فشارها و تحریم‌ها ایجاد عدم تعادل در بازار است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های اصولی دولت در عرصه اقتصادی، توطئه‌های دشمنان فرصتی مناسب برای افزایش توان داخلی، خودکفایی و استقلال کشور است که باید از آن بهره ببریم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، فرماندار ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.