نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: پل چهارم آذر اندیمشک با منظر شهری و مهندسی موجود در این شهر همخوانی دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛سیروس رادکیا در مراسم کلنگ‌زنی پل چهارم آذر اظهار داشت: پل‌هایی که خارج از محدوده شهری هستند باید متفاوت با پل‌هایی باشند که در محدوده شهری احداث می‌شوند.

وی افزود: این پروژه با توافق و مشارکت مدیریت شهری اندیمشک و اداره کل راه آهن شهرستان اجرا خواهد شد و تاکنون اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال به آن اختصاص داده شده است.

رادکیا اضافه کرد: محل احداث این پروژه توسط راه آهن طبق تفاهمنامه‌ منعقد شده واگذار شده و امیدواریم  راه‌آهن در مراحل بعدی اعتبارات لازم را به این پروژه تزریق کند.

مشاور و طراح پل چهارم آذر اندیمشک خاطر نشان کرد: پیمانکار پروژه، شرکتی قوی و متخصص در کار پل‌سازی است و خوش‌بین هستیم که این پروژه با سرعت مناسبی اجرایی شود.

وی افزود: مشابه پل چهارم آذر در تهران ساخته شده که به صورت میدان هوایی درآمده است، این پل از یک سو شهر را به چهارراه اندیمشک ـ دزفول وصل می‌کند و از سوی دیگر خروجی شهرستان به سمت اهواز است.

رادکیا گفت: این پروژه با حمایت‌ها و پیگیری‌های دارایی نماینده شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و محمدی فرماندار در مدت کوتاهی به تصویب رسید و هدف از احداث این تقاطع، روان کردن ترافیک شهر است.

وی اضافه کرد: احداث این پروژه علاوه بر تأمین اهداف در نظر گرفته شده، سازگاری کامل با منظر شهری را دارد و تداخل برخی مسیرهای شهری را نیز برطرف می‌کند.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ابراز امیدواری کرد این پروژه شش ماه زودتر از موعد مقرر در این شهرستان به بهره‌برداری برسد./س
برچسب ها: پل چهارم ، سازگاری ، منظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.