نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها باید به دنبال درآمدهای پایدار برای توسعه شهرها باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج 'غلام رضا تاجگردون'   در نشست بررسی مشكلات شهرداری دوگنبدان با حضور مدیركل پارلمانی سازمان شهرداری های كشور افزود: برنامه ریزی ها در شهرداری های باشت و دوگنبدان باید به گونه ای باشد كه چند سال آینده از نظر منابع به خودكفایی برسد و نیازی به استفاده از منابع دولتی نباشد.
وی بیان كرد: در حال حاضر شهرداری های این دو مركز شهرستان با مشكل اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی مواجه هستند كه انتظار می رود سازمان شهرداری ها بیش از پیش به این دستگاه های خدمات رسان كمك كنند.
تاجگردون نبود وسایل نقلیه حمل زباله، كمبود اعتبارات دهیاران، نبود دستگاه آتش نشانی در برخی از روستاها را از جمله مشكلات این شهرستان ها عنوان كرد و ابراز داشت: 110 روستا در شهرستان گچساران قرار دارد كه در برخی از این روستاها مسوولان و دهیاران در زمینه خدمات رسانی با مشكل جدی مواجه هستند.
مدیر كل دهیاری های كهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: یك هزار و 792 روستا در این استان وجود دارد كه از این تعداد 290 روستا دارای دهیاری می باشد و مابقی در دست اقدام می باشد.
'ابراهیم جعفری' افزود: از تعداد روستاهای دارای سكنه استان 741 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند./س

برچسب ها: شهرداری ، توسعه ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.