رقیب اصلی آنگلا مرکل برای سمت صدراعظمی در انتخابات آینده با انتقاد از وی تاکید کرد: مرکل سیاستی نادرست در برابر بحران بدهیها در منطقه یورو در پیش گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، پییر اشتاینبروک رقیب اصلی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای سمت صدراعظمی در انتخابات آینده گفت ، مرکل سیاستی نادرست در برابر بحران بدهی ها در منطقه یورو در پیش گرفته است.

 اشتاینبروک گفت: سیاست مرکل بر درمان نشانه های بحران متمرکز است نه بر علل آن.
رهبران حزب سوسیال دموکرات آلمان امروز دوشنبه در نشستی در برلین اشتاینبروک را به عنوان نامزد این حزب برای رقابت با مرکل در انتخابات آینده انتخاب کردند.

اشتاینبروک گفت خطر بانک های به شدت بدهکار و اختیارات گسترده ای که به بازارهای مالی داده شده است نشانه روشنی از سیاست مرکل است. وی تاکید کرد در تلاش برای ساماندهی فعالیت بانک ها باید سیاست هایی بلندپروازانه تر از سیاست هایی که دولت کنونی برلین در پیش گرفته است اتخاذ شود تا مانع از تکرار بحران مالی شود.

اشتاینبروک برای آن که رسما نامزد حزب سوسیال دموکرات در انتخابات آینده معرفی شود باید در کنگره این حزب که ماه دسامبر آینده برگزار خواهد شد رأی بیاورد.

اشتاینبروک که قبلا وزیر دارایی آلمان بوده است گفت سیاست مرکل هدف مشخصی را دنبال نمی کند و باید سیاستی با دورنمای وسیع تر و طولانی مدت اتخاذ شود در حالی که مرکل بر مدیریت کوتاه مدت بحران متمرکز شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار