بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در پایان بازی مقابل استقلال به اظهار نظر در این مورد پرداختند.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هنوز تفکر قدیمی در باشگاه حاکم است و همین تفکر باعث نیمکت نشینی من در تیم شده است .
وی تصریح کرد: امیدوارم با حضور مرفاوی در تیم خیلی از مسائل تغییر کند و من نیز از حالت نیمکت نشینی خارج شوم و بتوانم در اختیار تیم قرار بگیرم.
وی افزود: خیلی دوست داشتم امروز در مقابل استقلال بازی می کردم تا خاطرات بازی های گذشته مقابل این تیم برایم تکرار می شد .
میلاد نوری نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در یک دقیقه ابتدایی بازی و از روی غافلگیری گل دریافت کردیم.
وی گفت: مقابل تیم استقلال که تیمی بزرگ است خیلی خوب بودیم و شرایط باید طور دیگری رقم می خورد و حق ما باخت در این بازی نبود.
وی اضافه کرد: بازیکنان خوبی داریم که کم تجربه هستند و همین موضوع باعث شد مقابل تیم بزرگی چون استقلال که تمام امکانات را در اختیار دارد بازی را واگذار کنیم.
سید مجتبی حسینی از اعضای کادر فنی قدیم و جدیم تیم صبای قم نیز در مورد این بازی گفت: شاید اگر در همان ثانیه های اول بازی گلی دریافت نمی کردیم نتیجه بازی تغییر می کرد.
وی در مورد صحبت خلیلی افزود: این موضوع صحت ندارد و نیمکت نشینی امروز او نیز به خواست شخص مرفاوی بود ، خلیلی باید خودش را به تیم برساند و من فقط کمک مرفاوی هستم و در ارنج نهایی تیم و انتخاب بازیکنان دخالتی نمی کنم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار