امروز 10 مهر ماه آخرین مهلت ثبت نام مسکن ویژه از سوی وزارت راه وشهرسازی اعلام شده بود که بنا به درخواست بسیاری از متقاضیان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تقی رضایی از تمدید مهلت ثبت نام مسکن ویژه  تا اطلاع ثانوی خبر داد و  گفت: این تمدید بنا به درخواست کسانی بود که مبلغ 20 میلیون تومان را به حساب بانک مسکن واریز کرده اند.

 امروز 10 مهر ماه آخرین مهلت ثبت نام مسکن ویژه از سوی وزارت راه وشهرسازی اعلام شده بود  که بنا به درخواست بسیاری از متقاضیان تمدید شد.

زمان انصراف از این ثبت نام از 8مهر ماه آغاز شده بود که متقاضیان انصراف از طریق مراجعه به سامانه مسکن مهر تهران و درخواست فرم به شعب بانک مسکن مراجعه  وانصراف خود را اعلام می کنند.

مدیرکل مسکن استان تهران با اعلام اینکه 2250 نفر  بر اساس آخرين آمار در مسکن ویژه ثبت نام کرده اند گفت: زمان افتتاح حساب و نيز ثبت نام در مسكن ويژه تا زماني كه توقف آن را اعلام كنيم، ادامه خواهد داشت.

به گفته مسئولان وزارت راه و شهرسازي علاوه بر اينكه زمان انصراف تا اطلاع ثانويه ادامه دارد، پايان مهلت افتتاح حساب و ثبت‌نام در اين طرح از 48 ساعت قبل اعلام مي‌شود.

گفتنی است از مجموع شعبات بانک مسکن استان تهران تا این لحظه 7 نفر انصراف خود را اعلام کرده اند ./عب

برچسب ها: وام ، مسکن ، تمدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار