رییس هیأت کبدی خراسان رضوی گفت: به دلیل نبود حامی مالی، نماینده ای از خراسان رضوی در سوپر لیگ کشور حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسین فیضی در نشستی خبری گفت: کبدی کاران خراسان رضوی از توانمندی و لیاقت بسیار زیادی برخوردارند که مسایل مالی و حضور نیافتن در مسابقات معتبر مانع رشد این ظرفیت ها خواهد شد.

وی افزود: پس از کسب مقام نائب قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور در تبریز، نائب رئیس فدراسیون جهانی کبدی از تیم استان برای حضور در هندوستان دعوت کرد که به دلیل مشکلات مالی انجام این سفر نیز امکانپذیر نیست.

فیضی ضمن اشاره به کسب 2 مدال نقره مرتضی شهیدی و مهدی صفائیان در مسابقات آسیایی گوانجو در سال 89، اظهار داشت: در حال حاضر مرتضی شهیدی به عنوان مربی تیم ملی به همراه 4 کبدی کار ملی پوش از خراسان رضوی فعالیت می کند و در بخش بانوان نیز فرزانه آقایی و هانیه دفاعی در اولین اردوی تیم ملی در شهریورماه جاری در گرگان حضور داشتند.

وی بیان کرد: کبدی خراسان رضوی در تمامی رشته های سالنی، ساحلی، استاندارد و سرکل کبدی (چمنی) فعالیت می کند و حتی به برخی از مسابقات کشوری دو یا سه نماینده اعزام کرده است.

رییس هیأت کبدی خراسان رضوی در مورد آغاز سفرهای خود به شهرستان های استان، گفت: در پی درخشش کبدی کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیایی گوانجو به منظور کشف استعدادهای شهرستان‌ها این سفرها با شعار "اینچوان ما حتما می آئیم" آغاز شده است.

وی ادامه داد: ورزشکاران کبدی خراسان رضوی اگر مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرید هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان حضور مقتدرانه ای در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی خواهند داشت.

فیضی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مشکل مشترک تمامی شهرستان نبود محلی برای انجام تمرین، تاتامی و حامی مالی است.

رییس هیأت کبدی خراسان رضوی تعداد ورزشکاران کبدی خراسان رضوی اعلام شده از سوی فدراسیون در سال گذشته را 310 نفر اعلام کرد و گفت: مسلما این آمار دقیق نیست زیرا بر اساس تعداد بیمه شدگان این رشته ورزشی سنجیده می شود.

وی اعلام آمار دقیق کبدی کاران خراسان رضوی را به پایان سفرهای شهرستانی خود موکول کرد و افزود: گزارش کاملی از فعالیت کبدی در شهرستان ها و افراد فعال در این رشته در حال جمع آوری است.

فیضی در مورد ثبت نام خود در دوره بعدی انتخابات ریاست هیأت کبدی استان گفت: از مهرماه 1387 ابتدا به عنوان سرپرست و بعد به عنوان رییس این هیأت فعالیت می کنم و با وجود این که از خدمت به ورزش خسته و سیر نمی شوم می خواهم بیشتر به خانواده ام برسم و با توجه به پایان مسوولیتم در 25 آذرماه امسال، به هیچ عنوان برای انتخابات بعدی ثبت نام نخواهم کرد.  /س

برچسب ها: هیات ، کبدی ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.