مجموعه "هنر از آغاز" به كارگرداني "سعيد بشيري" و تهيه كنندگي احمد بهرامي با محوريت زندگي بزرگان هنر و علم از شبكه آموزش پخش مي شود.

احمد بهرامي، تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران بيان كرد: اين مجموعه جالب و ديدني كه هر روز از شبكه آموزش روي آنتن مي رود با مضمون تصوير زندگي و آثار بزرگان هنر و علم توليد شده است و در هر قسمت آن به زندگينامه يكي از بزرگان در اين  عرصه مي‌پردازد.
وي اظهار داشت: اين برنامه در 154 قسمت 5 تا 7 دقيقه اي و با استفاده از تصاويري آرشيوي تهيه و ساخته شده است كه ساعت 12:20 از شبكه آموزش پخش مي شود.
وي در ادامه افزود: معرفي هنرمندان تاثيرگذار در زمينه نقاشي، مجسمه سازي و نويسندگان و شاعران مشهور ادبيات ايران جهان هدف اين برنامه بوده و سعي كرديم با تصاوير زيبا و استفاده از موسيقي هاي شناخته شده فضاي جذاب ايجاد كرده كه براي مخاطب خسته كننده نباشد.
اين تهيه كننده گفت: سهراب سپهري ، محمود فرشچيان، كمال الملك، كمال الدين بهزاد، وودي آلن، ارنست همينگوي، تولستوي، چارلي چاپلين، گاندي، ويليام فاكنر، اورسن ولز، مارگريت دوراس، آنا آخماتوا، بوريس پاسترناك، بتهوون، برتولت برشت و شكسپير از جمله هنرمنداني بودند كه در هنر از آغاز معرفي مي‌شوند.
وي خاطرنشان كرد: "پويا حسني" و "حسن ابوالحسيني" گروه تحقيق، "مهرداد حق شناس" و "وحيد لروند" گوينده و "عباس يوسفيان"، "ابراهيم معماريان"، "حميد بيات"، "امين حاج بابايي"، "كسري آتشين"، "حامد مهاجري"، ""مرتضي محمدي" تدوينگران اين برنامه هستند./ص
برچسب ها: شبکه ، آموزش ، برنانه ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار