حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه ای، ضمن محكوم کردن توهين به ساحت قدسي رسول مکرم اسلام (ص)، از مردم ولایتمدار استان، جهت حضور پرشور در راهپيمايي فدائيان پيامبر اعظم (ص) دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در بیانیه حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری، آمده است:

« در عصري كه انسان مدرن، نا اميد از مكاتب انسان ساز به معنويت روي آورده و اين گرايش در منطقه خاورميانه و حتي در ساير كشورها، با بيداري اسلامي تبلور يافته است، هجمه اي ديگر به ساحت قدسي پيامبر اعظم (ص)، پيامبر صلح و دوستي، رسول عدالت و پيام آور سعادت و كرامت براي انسانها را شاهديم.

تحقير آموزه هاي ديني، نقض آشكار حقوق حياتي تمام انسانهاست و از اين رو تهديد امنيت بين الملل و جنگ تمدن ها، به عبارتي ديگر جنگ بين پيروان اديان را در بر خواهد داشت.

نتيجه اين گونه اقدامات وهن آور و توحش گرايانه، چيزي جز گستراندن سايه ترور و خشونت ميان جوامع و تضعيف اخلاق و اديان و انسانيت در بر ندارد.

از اين رو، به صراحت مي توان گفت: توهين به پيامبران و مقدسات اديان الهي، مصداق بارز اقدام عليه صلح و عدالت و آزادي؛ و جنايت عليه بشريت مي باشد. از اين رو لازم است تا با اجماع جهاني در مجامع بين المللي، بويژه در سازمان ملل متحد، قوانين الزام آوري براي محكوم كردن و پيشگيري از اينگونه اقدامات جنون آميز و نفرت انگيز به تصويب برسد.

طلاب، روحانيون و تمام حوزه هاي علميه استان چهارمحال و بختیاری، ضمن احترام به تمامي پيامبران و مقدسات اديان الهي، به شدت، توهين به پيامبر صلح و دوستي را محكوم نموده و اعلام مي داريم؛ پيامبر مكرم اسلام (ص)، متعلق به همه جهانيان است، چرا كه با مكتبي فرا زماني و فرامكاني، ‌حفظ كرامت انسانها و رشد مكارم اخلاقي را براي بشريت در تمامي اعصار، به ارمغان آورده است.

بر همين اساس، در اعتراض به هتك حرمت پيامبر اسلام (ص) و ضرورت استمرار محکوميت اين حرکت وحشيانه، حوزه هاي علميه استان چهارمحال و بختیاری، از مردم هميشه در صحنه استان درخواست مي‌ نمايند که با حضور پرشور و انقلابي، خشم و نفرت خود را عليه اين اقدام وقيحانه در راهپيمايي فدائيان پيامبر اعظم (ص)، که در روز چهارشنبه؛ 12 مهرماه، از ساعت 9 صبح در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار مي گردد، ابراز كنند. »/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.