سينماي كوتاه زير بناي اصلي ورود جوان هاي با استعداد بعد از كسب تجربه اندوزي به سينماي حرفه اي است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عليرضا زرين دست مدير فيلمبرداري سينماي ايران در گفتگو با ستاد خبري جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در باره برگزاري اين جشنواره گفت: سينماي كوتاه زير بناي اصلي ورود جوان هاي با استعداد بعد از كسب تجربه اندوزي به سينماي حرفه اي است؛ بنابراين بسيار مهم و حائز اهميت است و بايد مورد حمايت جدي مسئولين قرار بگيرد.

فيلمبردار يكي از ما دونفر با تاكيد بر تغييرات در هر دوره برگزاري جشنواره عنوان كرد:  جشنواره براي پويايي و به روز بودن نيازمند آسيب شناسي هر دوره از برگزاري اش است و اميدوارم مسئولين برگزاري جشنواره به اين مسئله توجه جدي داشته و پاسخگوي استقبال گسترده جوانها از اين جشنواره باشند.

وي افزود: با حمايت جدي از اين جشنواره است كه در سال هاي بعد آينده سينماي ايران براي حضور جوان هاي مستعد تضمين مي شود. استفاده از تجربيات ارزنده فيلمسازان در اين حوزه فيلمسازي  در روند مثبت برگزاري جشنواره اثر گذار است.

بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران به دبيري هاشم ميرزاخاني از 10 تا 16 مهرماه در تهران پرديس سينمايي ملت و همزمان سراسر كشور برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار