مسوول انجمن فوتبال دستی هیأت انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت: با وجود همه کمبودها در این ورزش، تیم فوتبال دستی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور شرکت می کند.

محمدحسین داوری نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: تیم استان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که در آبان ماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به کمبود میز حرفه ای فوتبال دستی در استان اظهار کرد: تنها یک میز حرفه ای در مشهد وجود دارد که این امر یکی از نیازهای اصلی فوتبال دستی در کسب میزبانی مسابقات قهرمانی کشور از سوی خراسان رضوی است.

داوری نیا در مورد فعالیت های انجام شده در این ورزش در سطح استان بیان کرد: با برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در خردادماه سال جاری در حال حاضر 30 داور و مربی درجه 3 در استان حضور دارند که اکثر آنان معلمان ورزش هستند که می توانند به آموزش و کشف استعدادها در مدارس کمک کنند.

مسوول انجمن فوتبال دستی هیأت انجمن های ورزشی خراسان رضوی درباره اعزام تیم های استان به رقابت های کشوری گفت: در سال گذشته 2 تیم به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شد که تنها یک تیم توانست مقام پنجم این مسابقات را کسب کند. /س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
مسابقات فوتبال دستی میخوام شرکت کنم .