معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش گفت : توجه و اهميت دادن به صنعت گردشگري،اشتغالزايي و كاهش بيكاري را در كشور به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ناصر قاسمي نيا با اشاره به اينکه هر گردشگر براي 7نفر به طور مستقيم و 25 نفر به طور غير مستقيم ايجاد شغل مي كند،افزود :سرمايه گذاري در صنعت گردشگري، كشور را درزمينه اشتغال زايي بيمه مي كند.

وی گفت : گردشگري همواره يكي از بهترين فرصت‌هاي شغلي براي درآمدزايي است كه مي‌تواند چرخ‌ اقتصادي كشورهاي مختلف را به گردش درآورد.

قاسمي نيا تصريح كرد:امروزه دركشورهاي پيشرفته،گردشگري به عنوان يك علم و محور آموزش به حسابمي آيد و بيشترين عامل موفقيت كشورهاي پيشرو درصنعت گردشگري،تربيت دانشجودراين صنعت بوده است كه ما نيز بايد دراين مسيرحركت كنيم.

معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه جزيره كيش در حال حاضر به عنوان يكي از مهمترين مقاصد گردشگري كشورمطرح است،افزود: در ايام نوروز امسال 212 هزار گردشگر و در ايام جشنواره تابستاني امسال 300 هزارگردشگر از جزيره زيباي كيش ديدن كردند كه به ترتيب در مقايسه با مدت مشابه در سال 1390، از23 درصد و 18 درصد رشد برخوردار است . جزيره كيش با دارا بودن زير ساخت هاي لازم در صنعت گردشگري و شرايط جغرافيايي مناسب، سالانه ميزبان حدود يك ميليون و 500 هزار گردشگرداخلي و خارجي است./س

برچسب ها: صنعت ، گردشگری ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.