نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل بدهی کشاورزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان در شوشتر اظهار داشت: مشکل کشاورزان  شعیبیه، میان‌آب، شهید مدرس بخش مرکزی به طور کامل بر طرف شده است و این کشاورزان از نظر بانک بدهکار محسوب نمی‌شوند.

وی با اشاره به دلیل بدهکاری این کشاورزان، افزود: این کشاورزان به دلیل احداث کانال‌های یک، دو و سه در زمین‌هایشان باید 10 درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کردند و  جزو بدهکاران محسوب می‌شدند اما با رایزنی‌های انجام شده مشکل کشاورزان برطرف شده است.

نماینده شوشتر در مجلس با تاکید بر اینکه بدهی کشاورزان استمهال شده است، تصریح کرد: باز‌پرداخت بدهی کشاورزان شوشتر یک سال به تعویق افتاده است و کشاورزان یک سال دیگر برای پرداخت بدهی‌های خود فرصت دارند.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: با رفع این مشکل، کشاورزان شوشتری می‌توانند از تسهیلات موجود در بخش کشاورزی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به بازگشایی پل گرگر شوشتر افزود: این پل که از چهار سال پیش مسدود شده بود در شرایط کنونی بازگشایی شده است و امیدواریم که شاهد رفع مشکل کامل این پل در ماه‌های آینده باشیم.

سادات ابراهیمی با تشکر از گنجینه ملی آب ایران خاطر‌‌نشان کرد: فعالیت شبانه‌روزی گنجینه ملی آب در یک سال گذشته منجر به بازگشایی این پل شد./س
برچسب ها: مشکل ، کشاورزی ، حل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.