عملیات اجرائی منطقه نمونه گردشگری هفت برم شيراز به زودی آغاز مي‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مديرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس گفت: عمليات اجرايي منطقه نمونه گردشگري هفت‌برم شيراز در هفته گردشگري آغاز مي‌شود.
احمد‌رضا نقيب‌زاده افزود: این پروژه که با توجه به ظرفیت های گردشگری منطقه هفت برم مکانیابی شده است نقش موثری در توسعه زیرساختهای گردشگری استان خواهد داشت.
وي گفت: منطقه هفت برم از جاذبه‌های مهم گردشگری استان فارس است که با وجود آبگیرهای فراوان و اقلیم بسیار مطلوب و ظرفیت های بهینه طبیعی یکی از مناطق بکر و دیدنی جاذب گردشگر محسوب می شود.
نقيب‌زاده با يادآوري اينكه منطقه گردشگري هفت‌برم جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است، خاطرنشان كرد: اين طرح در منتهی‌الیه شمال غرب بخش مرکزی شهرستان و فاصله 50 کیلومتری غرب شهر شیراز واقع شده كه بخش خصوصي زمین آن را تامين كرده و قرار است با پيش‌بيني 400 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري، طي سه سال احداث شود.
وی همچنین اضافه كرد: توسعه مجموعه های تفریحی و گردشگری از جمله نیازهای اساسی استان فارس است که احداث این طرح نقش موثری در این زمینه خواهد داشت.
نقيب‌زاده عنوان كرد: پروژه هفت برم در زمینی به مساحت 48 هکتار ساخته خواهد شد که تاسیساتی همچون مراکز اقامتی، پذیرایی، مراکز تفریحی و فرهنگی شامل فضای ورزشی، دریاچه و ورزشهای آبی، بوستانها، مسیرهای ویژه اسب سواری و دوچرخه سواری ، تالار اجتماعات و مسجد در آن طراحی شده است.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری اضافه کرد: این پروژه علاوه بر سرویس دهی به شهروندان شیرازی قابلیت ارائه خدمات به گردشگران خارجی و داخلی بخصوص شهرستانهای سپیدان، نور آباد، کازرون و همچنین استانهای مجاور همچون خوزستان و بوشهر را خواهد داشت./س

برچسب ها: گردشگری ، هفت ، برم ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.