يک کارشناس سياست خارجي گفت: موج بيداري اسلامي متاثر از انقلاب اسلامي ايران بوده و آزادي را براي ملت‌هاي مسلمان و آزادي خواه منطقه به ارمغان خواهد آورد لذا همين امر موجب وحشت غرب و سرسپردگان منطقه‌اي آنها شده بنابراين به اينگونه بازي‌هاي سياسي روي مي‌آورند.

احمد بخشايشي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاهاي وزير خارجه بحرين در مجمع عمومي سازمان ملل مبني بر ادعاي مالكيت بر جزاير سه گانه ايران، گفت: مقامات بحريني تحت تاثير لابي‌گري‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي قصد دارند با بيان اينگونه ادعاهاي واهي اين مسئله را در مجامع بين المللي مطرح کنند.

وي تصريح كرد: بحرين قصد دارد از اين طريق کشورمان را تحت فشار قرار دهد اما اين سرسپردگان آمريکا و غرب در منطقه بايد بدانند جمهوري اسلامي ايران كشوري است كه با اقتدار،  هشت سال در برابر جنگ تحميلي ايستادگي كرده است.

بخشايشي ادامه داد: موج بيداري اسلامي متاثر از انقلاب اسلامي ايران بوده و آزادي را براي ملت هاي مسلمان و آزادي خواه منطقه به ارمغان خواهد آورد و همين امر موجب وحشت زدگي غرب و سرسپردگان منطقه‌اي آنها شده بنابراين به اينگونه بازي‌هاي سياسي روي مي‌آورند.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: بهترين و مناسب ترين راه حل  براي برخورد با اينگونه بازي‌هاي سياسي، مذاكره و راه‌حل‌هاي ديپلماسي بوده و جمهوري اسلامي ايران همواره نشان داده که خواهان حل مسائل از طريق گفتگو و مذاکره است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، بحرین ، جزایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار