رکابزن تیم پتروشیمی تبریز درپایان مرحله سوم نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تورمازندران، جام سرداران و 10 هزار شهید استان به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،62 دوچرخه سوار در مرحله سوم این مسابقه مسیر 70 کیلومتری جاده کیاسر در شهرستان ساری را رکاب زدند ،داریوش اسماعیل زاده از تیم پتروشیمی تبریز با ثبت زمان یک ساعت و 59 دقیقه و 47 ثانیه زوتر از بقیه به خط پایان رسید و فردا پیراهن طلایی این مرحله را بر تن خواهد کرد.

کریل مردوسنساز قزاقستان و هاوانس هاوانسیان از ارمنستان نیز در این مرحله با زمان مشابه دو ساعت و سه دقیقه و 24 ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی انفرادی مجموع دومرحله تورمازندران کریل مردوسنس از قزاقستان با زمان سه ساعت و 50 دقیقه و 18 ثانیه در صدر قرار دارد وهاوانس هاوانسیان با زمان سه ساعت و 50 دقیقه و 19 ثانیه و ادوارد ماتوسیان از ارمنستان با زمان سه ساعت و 50 دقیقه و 55 ثانیه در تعقیب او هستند.

در رده بندی تیمی مجموع دو مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران نیز تیم ارمنستان با زمان 11 ساعت و 32 دقیقه و 48 ثانیه پیشتاز است و تیم های قزاقستان با زمان 11 ساعت و 33 دقیقه و 22 ثانیه و پتروشیمی تبریز با زمان 11 ساعت و 34 دقیقه و سه ثانیه در رده های بعدی قرار دارند.

مرحله چهارم این مسابقات امروز از ساعت 10 صبح از ساری آغاز شده و دوچرخه سواران مسیر جاده ساری - قائمشهر - ورسک را به طول مسافت 5/87 کیلومتر رکاب خواهند زد.

نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران جام سرداران و 10 هزار شهید استان با حضور هشت تیم خارجی و شش تیم باشگاهی از ایران در رده سنی جوانان در پنج مرحله استقامت جاده و کوهستان به مسافت 417 کیلومتر در مسیر شهرهای مرکزی و شرق مازندران برگزار می شود.

این مسابقات از روز هفتم مهر ماه جاری آغاز شد و تا یازدهم این ماه ادامه می یابد./ب

 

برچسب ها: رکابزن ، پتروشیمی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.