ما ظرفيت صدور كاغذ را با وجود طرح مبحث مشكل گراني كاغذ در سطح كشور، داريم.

حميد قبادي مشاور سابق معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه ما ظرفيت صدور كاغذ را داريم، افزود: ما بايد به سمتي برويم كه اتكايمان به واردات كاغذ به صفر برسد.
وي گفت: كاغذ به وفور در كشور وجود دارد و در خوشبينانه ترين حالت مواد اوليه توليد كاغذ به اندازه كافي در كشور وجود دارد.
مشاور سابق معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه آيا تشكيل كارگروه حل مشكل گراني كاغذ در وزارت ارشاد دردي از دردهاي صنعت نشر كشور، درمان مي‌كند، اظهار داشت: تحقق انتظار حل مشكل گراني كاغذ نيازمند عرض اندام تمام قد وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نهادي تاثيرگذار در امر واردات، توليد و توزيع كاغذ است.
قبادي تصريح كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همراه با ساير نهادها توان حل مشكل گراني كاغذ را دارد و در اصل نهادهايي چون وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجري حل اين مشكل هستند.
وي در قسمتي ديگر از سخنان خود در باب طرح ادعاهاي مختلف درباره وضعيت كارخانه كاغذسازي كارون گفت: ادعاي نصب كامل تجهيزات اين كارخانه در اصل هم درست و هم نادرست است به آن معنا كه برخي از تجهيزات و امكانات كارخانه كاغذسازي كارون نصب شده، اما اين امر به معناي تكميل اين كارخانه نيست./ي2
برچسب ها: کاغذ ، واردات ، قبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار