رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت : جوانان ما با انبوه شبهات دینی و عقیدتی مواجه‌اند و رسالت رسانه‌ها مقابله با این شبهات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد فاضل لنکرانی، در دیدار مدیر مسئول، و اعضای شورای سردبیری یکی از روزنامه ها، با بیان اینکه باید در رسانه ها بخشی به موضوع پاسخ به شبهات در زمینه اعتقادی اختصاص یابد اظهار داشت: امروزه باید رسانه ها به مسئولیتی که دارند، توجه بیشتری کرده و به این نکته توجه داشته باشند که جامعه ما تنها جامعه ای در دنیا است که همه ارزش ها در آن مطرح شده و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

‌ وی با تأکید بر نقش رسانه ها در فرهنگ سازی صحیح در جامعه، ابراز داشت:‌ امروزه، رسانه، دیگر فقط یک مجموعه ای نیست که واسطه ارسال خبر باشد، بلکه مهمترین وسیله برای تأثیر گذاری بر فرهنگ یک جامعه به شمار می رود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود : دشمنان اسلام در جهت دین زدایی و اسلام ستیزی و مبارزه با ادیان الهی، از رسانه ها استفاده می‌کنند؛ به گونه ای که انسان احساس می کند امروز رسالت رسانه ای دنیای کفر، مبارزه با ادیان الهی شده و جنبه خبری در درجه دوم و سوم و چهارم وظایف آن ها تعریف شده است و این شرایط می طلبد که با استفاده از همین ابزار به مبارزه با دشمنان بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ارزش های مطرح در دین را به جامعه منتقل کنیم، بهترین راه همین تکیه بر رسانه های موجود است./س

برچسب ها: قم ، رسانه ، شبهات ، جوانان ، عقاید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.