آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر این‌که اسلام هیچ بن‌بستی وجود ندارد، گفت: اسلام دین منطق و استدلال است و بر این اساس آماده مناظره با همه هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در دیدارتشکل های دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان دانشگاه افسری علویون قم با تبیین شرایط حساس امروز جهان و سردرگمی غرب در برابر دنیای اسلام، گفت: امروز دنیای غرب و کسانی که فرهنگ سکولار دارند به بن بست رسیده‌اند، اما در دین اسلام هیچ بن بستی وجود ندارد.
وی با تبیین راهبردهای مهم و اساسی درمبارزه با شیاطین و دشمنان تصریح کرد: برخورد منطقی و رفتار استدلالی اصل اساسی در مقابله با آنها است.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برای مقابله با شبهات دشمنان و پاسخ به آنها باید ایمانی قوی داشت خطاب به دانشجویان تاکید کرد : تا می‌توانید در فصل جوانی ایمان و عقاید خود را محکم کنید، چرا که اولین گام اساسی در بعثت همه انبیای الهی دعوت به ایمان و عقیده بوده است.
وی علم‌آموزی را یکی دیگر از راه‌های مقابله با شیاطین معرفی کرد و یادآور شدند: هیچ ملتی با جهل ونادانی، عزت و اقتدار پیدا نمی کند و باید با پژوهش، تالیف و قدرت علمی در راه اعتلای مملکت گام برداریم.
آیت الله نوری همدانی اتحاد و همدلی را راهبرد دیگری برای مقابله با شیطان دانسته و افزود: تا مردم ما با متحد و همدل باشند در جنگ با دشمنان انقلاب و اسلام پیروزهستند./س
برچسب ها: قم ، نوری ، مناطره ، دشمنان ، منطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.