رئیس اداره تربیت بدنی منطقه یک گفت: در حال حاضر منطقه یک دارای 6 مجموعه ورزشی است که پیش بینی می شود تا پایان سال 5 مجموعه ورزشی دیگر به سرانه ورزشی منطقه اضافه شود.

سعیده صالحی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مجموعه های ورزشی غدیر در ناحیه 3 محله امامزاده قاسم، نیاوران در ناحیه 4، شهدای سوهانک در ناحیه 5 محله کاشانک شهرک دانشگاه و گلها در ناحیه 6 از مجموعه های ورزشی منطقه یک است.

وی بیان کرد: مجموعه ورزشی ازگل در ناحیه 9، سوهانک در ناحیه 9، سرداران شهید در ناحیه 6 از دیگر مجموعه های ورزشی موجود در منطقه یک است.

صالح پور تصریح کرد: مجموعه های ورزشی شهید سلیمانی در محله حکمت ناحیه 8 با امکانات سالن توپی، رزمی و بدنسازی مارین شاهد در ناحیه یک با امکانات سالن ورزشی، توپی و بدنسازی دزاشیب در ناحیه 4 با سالن های توپی، بدنسازی و ایروبیک فرمانیه در ناحیه یک با امکانات زمین تنیس، اسکواش و زمین چمن مصنوعی و زعفرانیه در ناحیه 2 تا پایان سال کامل می شود.

وی گفت: سعی شده استانداردهای جامعه ایمن که در مورد دغدغه های ایمنی شهر تهران است در مجموعه های ورزشی در حال احداث رعایت شود./ز

برچسب ها: رزمی ، سوهانک ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار