دانشگاه شیراز برای ثبت محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبراسلام (ص) فراخوانی عمومی با عنوان " محکومیت گناه بزرگ هزاره سوم " اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس در این فراخوان از همه اساتید و دانشجویان آزاده در دانشگاه های سرتاسر جهان با هر دین و آئینی که دارند دعوت شده با مراجعه سایت     http://offense.shirazu.ac.ir  و امضاء مفاد این بیانیه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم نمایند.
بخشهای این بیانیه به شرح زیر است: 1- مقام و منزلت همه پیامبران آسمانی را بزرگ دانسته و نسبت به همه انبیاء الهی ادای احترام می کنیم و این درسی است که از تعالیم پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) آموخته ایم.
2- تعالیم ادیان الهی را که از طریق کتب آسمانی و یا گفتار و کردار انبیاء الهی به جامعه بشری رسیده است تنها نسخه شفابخش برای درمان ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی بشریت در قرن حاضر و همه اعصار می دانیم.
3- ساحت پاک فرهنگ و هنر را از هرگونه اهانت به انبیاء الهی و کتب آسمانی مبرا دانسته و این گونه اقدامات را نشانه آشکاری از جهالت و گمراهی و بی اعتنایی به ارزش های معنوی و هنجارهای اخلاقی درهمه جوامع بشری می دانیم.
4- اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام، آخرین پیامبر بزرگ الهی را «گناه بزرگ هزاره سوم» دانسته و این اقدام شیطانی را به شدت محکوم می نماییم.
5- همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای فرموده اند، ما دولت ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را متهم ردیف اول در این جنایت بزرگ می دانیم./س

برچسب ها: محکومیت ، هتک ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.