کارشناس فوتبال در ارتباط با تغییر مربیان در لیگ دوازدهم گفت: مدیر عامل ها به دلیل تثبیت جایگاه خود، مربیان را خیلی زود تعویض می کنند.

 بهتاش فریبا کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نتیجه است که باعث می شود مربیان تغییر کنند و مدیر عامل به دنبال نتیجه هستند و به دلیل تثبیت جایگاه خودشان مربیان را خیلی زود تعویض می کنند.
 
وی درارتباط با عملکرد مدیر عامل ها در لیگ دوازدهم گفت: عملکرد مدیر عامل را در آخر فصل باید سنجید تا متوجه شد عملکرد آن ها در طول فصل چگونه بود.

 وی افزود: پارسال ده و دوازده مربی تعویض شدند و از این تعداد یک یا دو تغییر موثر بود و  باعث شد تیم ها روی همان روال خود بمانند و یا نتایج برتری کسب کردند.

 فریبا گفت: تیم ذوب آهن در ابتدای فصل شرایط مطلوبی نداشت و نتایج خوبی کسب نمی کرد ولی با دادن زمان به کربکندی باعث شد ذوب آهن نتایج خوبی را دربازیهای اخیر کسب کند.

وی خاطر نشان کرد:  مدیر عامل ها باید زمان بيشتری به مربیان بدهند، ما همیشه از کشورهای عربی ایراد گرفتیم ولی در حال حاضر خود ما،  از آن ها بدتر هستیم و دلیل آن این است که مدیر  عامل ها به دنبال کمک کردن  جایگاه خود هستند./آق
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، دوازدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار