مدیركل دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشكی، در اولین جشنواره آموزش و ارتقاء سلامت استان چهارمحال و بختیاری، در مجتمع غدیر شهركرد گفت: آموزش همگانی، یكی از مهمترین مؤلفه ها در راستای ارتقاء بخشیدن به سلامت افراد در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

دكتر فاطمه رخشانی افزود: برگزاری جشنواره آموزش و ارتقاء سلامت در استان چهارمحال و بختیاری، گام بلندی برای همكاری های فرابخشی است.

وی تصریح كرد: همه سازمان ها و نهادها در امر سلامت می توانند ایفای نقش كنند و این جشنواره ها، تأكیدی برای همكاری های فرابخشی در حوزه سلامت است.  

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جشنواره گفت: سلامت مردم و جامعه، دغدغه اصلی دولتمردان است و دولت برای توسعه و ارتقاء سطح سلامت، گامهای بلندی برداشته است.

علی اصغر عنابستانی یادآور شد: اجرای طرح پزشك خانواده، از مهمترین تلاش دولت برای توجه به امر سلامت افراد می باشد كه این استان، به عنوان یكی از استان های پایه در راستای تحقق پزشك خانواده انتخاب شد.

رئیس مركز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این جشنواره، در راستای تحقق همكاری های بین بخشی برگزار شد.

دكتر ناصر خسروی افزود: سلامت، یک امر فراگیر است و در این جشنواره تلاش شد تا با نگاهی فرابخشی، از امكانات آموزشی دستگاههای دیگر برای ارتقاء سلامت افراد نیز بهره گیری شود.

وی تصریح كرد: دستگاههای عضو كارگروه امنیت غذایی در امر سلامت جامعه در استان، فعالیت مطلوبی دارند و این همكاری، گسترده تر خواهد شد.

در این جشنواره، نمایشگاه دستاورهای آموزشی ارتقاء سلامت، با حضور دستگاه های مختلف استان چهارمحال و بختیاری نیز گشایش یافت.

در این جشنواره، همچنین از مدیران فعال در امر ارتقاء سلامت در استان چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

اولین جشنواره آموزش و ارتقاء سلامت استان چهارمحال و بختیاری، از سوی مركز بهداشت استان، در مجتمع غدیر شهركرد برگزار شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.